Might & Magic Heroes VI

Minden a játékról, a történetről, a szereplőkről. Tippek, trükkök, tanácsok, segítség. Minden, ami Heroes.

Történet

"Mert nem fölöslegesen gyilkolászunk, van itt történet is, de olyan, amit még egy brazil szappanopera is megirigyelne."

 

A kezdetek

A Sólyom Birodalom Griff hercegének, Slavanak öt gyermeke van (Anton, Kiril, Anastasya, Irina, Sandor). Egy Gerhart herceg elleni hadjáratot csillapít le azzal, hogy a gonosz úrnak adja nagyobb lányát, Irinát (aki természetesen nem örül ennek a frigynek). A király, Slava, Gerhart és Uriel arkangyal tanácskozása közben Anastasya, Slava fiatalabb lánya kér szót, de beszéd helyett megöli az apját...

  Slava herceg

  Irina

  Anastasya

 

Anastasya tettét természetesen az inkvicíció nem tolerálja, egyből kivégzik a lányt. Eközben Irina sem elégedett újdonsült férjével, szökésen töri a fejét. Az akcióban segít neki a száműzetésbe vonult testvére, Sandor és annak mestere Kraal. Irina az őt üldöző katonák elől Hashimába menekül, ahol Hiroshi hadúr kegyeltje lesz. Odahaza eltemetik apját.

 Sandor

 Kraal

 

A temetést követően Sveltana, a nekromanta főpapnő feltámasztja unokahúgát és kifaggatja. Anastasya természetesen nem tud semmit az ügyről és váltig állítja, hogy ha ő is követte el, akkor sem volt ura magának. Szerinte valaki átvette az elméje fölött az irányítást. Elindulnak Sveltanával, hogy megtalálják ezt az illetőt. Kiril, Slava lekisebb fia egy tűzel és lávával teli helyen ébred arra, hogy valaki elrabolta a lelkét.

 Sveltana

 Kiril

 

Kiril Sheoghban ébred, a démonok földjén két bájos succubus társaságában, akik rögtön elmondják neki, hogy a lelkét egy Sarah nevű arkangyal rabolta el. Azonban rosszabb hír az, hogy az ifjú testébe újonnan az egyik leghatalmasabb démon, Azkaal, a pusztítás ura költözött. Kiril küzdhet a sorsa ellen, de nincs esélye: démonná válik.

 Anton

 

Anton-t választják meg a Griff hercegének, aki Anastasya pártját fogja és megígéri húgának, hogy segíteni fog megtalálni tudata elrablóját. Antont különös hangok gyötrik, melyek az Arctalanok jelenlétére utalnak. Az ifjú herceg mesterét, Jorgent kérdezi erről, aki azt mondja ne törődjön a hangokkal.

 Jorgen



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 2
Heti: 23
Havi: 78
Össz.: 15 191

Látogatottság növelés
Oldal: Történet
Might & Magic Heroes VI - © 2008 - 2024 - heroes-six.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »